in

Wizytówki z kartą rabatową to absolutny must have dla salonów urody

Reklama

Prowadzisz salon fryzjerski, stylizacji paznokci lub gabinet kosmetyczny? Zastanawiasz się, w jaki sposób zwiększyć swoje dochody, powiększając przy tym bazę stałych, zadowolonych klientów? Inwestycja w funkcjonalne wizytówki z wydzielonym polem na pieczątki bądź naklejki, pomoże ustanowić prosty i skuteczny program lojalnościowy. O jakich aspektach projektu wizytówki warto pamiętać, aby przyniosły one jak najlepsze rezultaty?

Wizytówki rabatowe – zysk dla salonu, oszczędność dla Klienta

Szeroko pojmowana branża beauty to sektor, w którym opinie zadowolonych (i nie tylko) klientów odgrywają kluczową rolę. Ponieważ konkurencyjne salony kosmetyczne bardzo często świadczą te same usługi w zbliżonych do siebie cenach, ich jakość ma pierwszorzędne znaczenie. Podobną tendencję zaobserwować można m.in. w branży budowlanej czy remontowej – najważniejszą reklamą i motorem napędowym biznesu stają się polecenia zadowolonych konsumentów.

Warto upewnić się jednak, że na klientów wpływają dodatkowe bodźce zakupowe, takie jak rabaty czy system obniżek. Wprowadzenie odpowiednie programu lojalnościowego może sprawić, że klienci Twojego lokalu chętniej zostaną z Tobą na dłużej. Jaki system zniżek i rabatów wprowadzić, aby przyciągnął on jak najwięcej zainteresowanych osób? Dlaczego warto postawić na plan rabatowy, który będzie wykorzystywać sprytnie zaprojektowane wizytówki?

10 usługa gratis, czyli jak wynagrodzić lojalność?

Jednym z najprostszych sposób na opracowanie planu rabatowego są wizytówki, wyposażone w pole do zbierania naklejek bądź pieczątek. Każdy zakup określonego produktu upoważnia klienta do otrzymania danego znaczka – uzbieranie określonej liczby znaczków przekłada się najczęściej na rabat bądź darmowy produkt czy usługą. Z polityki tej z sukcesami korzystają m.in. kawiarnie, oferujące darmowy napój po wypełnieniu karty.

Nic nie stoi na przeszkodzenie, aby wprowadzić podobny system do zakładu fryzjerskiego, gabinetu kosmetycznego czy salonu paznokci. Choć oferowanie darmowej usługi może wydawać się kosztowną decyzją, warto pamiętać, że następuje ona dopiero po 10 płatnych wizytach, dzięki czemu jej całkowity koszt okazuje się znacznie mniejszy, niż mogłoby się to na początku wydawać. Dobrym zamiennikiem bezpłatnej nagrody może być również rabat – program lojalnościowy w Twojej firmie zależy wyłącznie od Ciebie.

Wizytówka jako karta lojalnościowa

A może program poleceń?

Wizytówki z wydzielonym miejscem na pieczątki bądź naklejki nie są jedynym pomysłem na przyciągnie do siebie stałych klientów. Równie skuteczny rezultat może przynieść program poleceń. Warto rozważyć wariant, w którym przyprowadzenie ze sobą nowego klienta przyniesie zniżkę zarówno jemu, jak i osobie, która zachęciła do go skorzystania z usługi. Być może nowo poznany klient również zechce zbiera swoje własne pieczątki?

Skąd wziąć wizytówki?

Aby wdrożyć program lojalnościowy oraz system poleceń, należy zadbać o wizytówki i pieczątki lub naklejki. Jedną z firm, oferujących kompleksowy wydruk i projekt wizytówek, jest firma Stempleks https://stempleks.pl/zamow-wizytowki/. Już dziś odwiedź stronę internetową marki Stempleks i przekonaj się, że wprowadzenie programy poleceń jest prostsze niż sądziłeś.

Artykuł powstał we współpracy z partnerem.

Warte przeczytania?

Reklama

guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

Sprzedawaj kosmetyki z Europy Zachodniej!

Osuszacz powietrza ranking

Domowy osuszacz powietrza ranking 2021.