Nowe trendy w sektorze e-commerce na zawsze odmieniły handel elektroniczny. Wszystko dzieje się szybciej, użytkownicy oczekują wyższej jakości usług i pozytywnych doświadczeń zakupowych. Net Pocket postanowił wyjść naprzeciw ich oczekiwaniom.
Prawdziwa eksplozja popularności branży e-commerce poniekąd zmusiła sklepy internetowe do walki o klientów. Pojęcia takie jak współczynnik konwersji czy średnia wartość zamówienia stały się czymś oczywistym, a jednym z elementów mających zachęcić użytkowników internetu do zostawienia pieniędzy w konkretnym miejscu w sieci jest zaoferowanie promocyjnych warunków, np. takich jak cashback.
Na przestrzeni lat z definicją cashbacku zrobił się jednak w Polsce spory bałagan. Termin ten jest bardzo często błędnie używany i mylony z moneybackiem. Żeby być precyzyjnym: cashback to usługa oferowana przez banki, polegająca na (najczęściej gotówkowej) wypłacie środków w sklepie, w którym kupujemy. Moneyback jest z kolei zwrotem części środków wydanych na zakupy, stanowiącym najczęściej określony procent danej transakcji. W powszechnej opinii słowo „cashback” utrwaliło się jednak jako częściowy zwrot wydanej kwoty. W takim znaczeniu używamy go też, pisząc o serwisie Net Pocket.
A bez wątpienia pisać jest o czym. Net Pocket to platforma internetowa, na której spotykają się miłośnicy zakupów online i kreatywni twórcy, rozwijający swoje internetowe kanały. Jak to w ogóle możliwe? Cóż, pierwsi kupują, zbierają punkty cashback i wymieniają je na gotówkę lub… przekazują je jako wsparcie tym drugim ?
Sedno działalności Net Pocket polega na oferowaniu w jednym miejscu cashbacku z ponad 1500 sklepów partnerskich z różnych branż (m.in. kosmetycznej, odzieżowej, spożywczej, elektronicznej, edukacyjnej, meblowej czy sportowej) i zachęcaniu do dzielenia się nim z obiecującymi twórcami, którym nie udało się jeszcze przebić w internecie na dużą skalę, umożliwiającą zarabianie na tworzonych treściach.
Przekazanie dowolnej ilości swoich punktów cashback youtuberowi, edukatorowi, blogerowi czy instagramerowi zarejestrowanemu w Net Pocket wpływa na jego pozycję w Rankingu Twórców i pozwala trafić do nowych potencjalnych nowych fanów, subskrybentów czy followersów. Tutaj bardziej niż popularność liczy się jakościowy content, ale wysoka pozycja w takiej klasyfikacji na pewno stanowi miły dodatek i motywuje do dalszej pracy. Dla kogoś, kto zdecydował się oddać swoje punkty cashback, wartością dodaną jest natomiast możliwość realnego wpływu na powstawanie treści godnych polecenia.
Nie ma znaczenia, czy chcemy zarejestrować się w serwisie Net Pocket jako niekwestionowany fan cashbacku, czy twórca niecierpliwie czekający na nowe wyzwania – założenie konta wygląda dokładnie tak samo.
Jako użytkownicy po dokonaniu rejestracji możemy od razu połączyć przyjemne z pożytecznym i wyruszyć na internetowe zakupy, na których oszczędzimy.
Jako twórcy powinniśmy zacząć od połączenia konta na Net Pocket z profilami w mediach społecznościowych, w których działamy, dać się poznać nowym odbiorcom z jak najlepszej strony i pozwolić im się docenić.
Artykuł powstał we współpracy z partnerem.